Innocent in concert

za 9 mrt. 2024 - zo 10 mrt. 2024

Zaterdag 9 maart. Zaal open 20.00 uur, aanvang 21.00 uur.
Tickets voorverkoop €12,50
Tickets aan de deur €15,00

Innocent is dé lokale coverband uit Alblasserdam en omstreken met een gevarieerd repertoire, variërend van Golden Earring tot AC/DC en Herman Brood. De band bestaat uit Peter op zang, Pleun op bas, Henri op drums, Erik op toetsen, en de gitaristen André en Ruud, ondersteund door Ton op knoppen.

Peter, met zijn karakteristieke stem, geeft een eigen twist aan de nummers die Innocent ten gehore brengt. Pleun legt een solide basis op de bas, terwijl Henri op de drums voor een stevige ritmische ondergrond zorgt. Erik voegt subtiele toetsenklanken toe aan het geheel, terwijl André en Ruud met hun gitaarwerk de karakteristieke sound van de verschillende covers nauwkeurig benaderen.

Ton, verantwoordelijk voor de knoppen en effecten, draagt bij aan de algehele sound en sfeer van de band. Samen brengen ze een mix van bekende hits en minder bekende pareltjes uit de rockgeschiedenis, en weten ze het publiek te vermaken met herkenbare klanken.

Innocent is meer dan alleen een coverband; ze brengen een sfeer van gezelligheid en herkenning. Met hun optredens nemen ze het publiek mee op een muzikale reis door verschillende decennia, waarbij het genieten van goede muziek centraal staat. Het enthousiasme van de bandleden werkt aanstekelijk, waardoor het publiek zich snel verbonden voelt met de muziek en de artiesten.
Met elk optreden brengt Innocent niet alleen het verleden tot leven, maar laat ook een blijvende indruk achter op het heden en de toekomst van de rockmuziek.

Voorprogramma Variety

Coverband Variety uit Alblasserdam speelt een breed repertoire van bluesrock tot country. Sinds 2010 wordt er met veel plezier gespeeld in de regio en staat een avond met Variety voor gezelligheid en sfeer. Wat de grote variatie in leeftijd (25 tot 60+) van de bandleden bindt, is de liefde voor muziek. Inspiratie vinden we o.a. in bands als de Eagles, CCR, Eric Clapton en The Rolling Stones. Rustige nummers met meerstemmigheid tot stevige rock. Na wat wisselingen in de bezetting staat er weer een degelijke band die klaar is om het podium op te gaan. See you soon!

Meet the band:
Anna Meijers – Zang/Percussie Rob Braams – Zang/Gitaar/Harmonica/Percussie